Uruchom wersję FLASH witryny KRAB | English Version krab logo up
KRAB Music House & Special Events

krab logo Z ostatniej chwili
KRAB Music House & Special EventsAgencja Krab - koncerty, eventy, organizacja imprez

KRAB Wczoraj i Dziś

Agencja Artystyczna KRAB została założona w 1996 roku przez Bożenę i Andrzeja Korczaków, którzy działali już od dłuższego czasu na rynku muzycznym. Na początku była to mała firma, która sprawowała opiekę menadżerską nad kilkoma grupami rockowymi. W ciągu następnych lat KRAB rozszerzył swoją ofertę muzyczną tak, że obecnie zawiera ona także jazz, muzykę klasyczną, pop, kabaret, a nawet teatr pantomimy. KRAB ewoluował, aby stać się bardziej wszechstronną agencją artystyczną i poza opieką menadżerską oferować zróżnicowaną gamę usług, takich jak bukowanie artystów, obsługę tras koncertowych zagranicznych artystów, produkcję płyt, a także organizację promocyjnych i integracyjnych imprez firmowych. W wielu przypadkach KRAB był organizatorem koncertów, w innych był podwykonawcą świadczącym różne usługi koncertowe.

Agencja regularnie współpracuje ze znanymi artystami, a także z najlepszymi firmami świadczącymi usługi w branży muzycznej. Andrzej Korczak jest także założycielem i prezesem Stowarzyszenia Menadżerów Artystów Polskich, jednego z głównych stowarzyszeń branży. Jest też jednym z pięciu członków Rady Polskiej Fundacji Muzycznej.

Mówiąc w największym skrócie, spoglądając na ewolucję KRAB-a od momentu jego powstania - była to fascynująca podróż.
A co przyniesie przyszłość?
Nie możemy się już jej doczekać!

Credo firmy

KULTURA

Mamy świadomość, że przygotowując każdy kolejny projekt dokładamy naszą maleńką cegiełkę do obrazu kultury polskiej. To duża odpowiedzialność. Kultura to jednak delikatna materia. Łatwo coś zepsuć i stracić reputację, ale bardzo trudno ją odzyskać. Dlatego tak dużą wagę przywiązujemy do każdego szczegółu projektu, w jaki jesteśmy zaangażowani, do perfekcji wykonania.

KREATYWNOŚĆ i PROFESJONALIZM

Przywiązujemy olbrzymią wagę do kreatywności, inwencji i niekonwencjonalnego myślenia. W fazie realizacji stawiamy na rzetelność, słowność, punktualność. Projekty, których się podejmujemy muszą być zorganizowane bezbłędnie, po prostu w 100%. Jeśli nie jesteśmy w stanie tego zapewnić, nie podejmujemy się zadania.

OTWARTOŚĆ

Zawsze gramy w otwarte karty. W fazie przetargu nasi pracownicy przygotowują kosztorysy, w których uwzględnione są wszystkie koszty, naszych klientów nie czekają nieprzyjemne niespodzianki. Dotrzymywanie słowa, otwartość i uczciwość to reguła w KRAB-ie.

CENA

Cena - delikatna sprawa. My stawiamy ją otwarcie. Nie jestesmy tani. Dobrzy artyści i profesjonalizm w realizacji powierzonego nam projektu muszą kosztować. Wielokrotnie przekonaliśmy się, że mając ograniczony budżet, paradoksalnie, nie stać nas na rzeczy tanie.

Obcinając koszty, idąc na kompromisy, wybierając tanie substytuty, często produkty wybrakowane, w efekcie zapłacimy podwójnie, nie wspominając już o stracie czasu i, co ważniejsze, reputacji. Jeśli dla potencjalnego klienta cena jest podstawowym kryterium wyboru agencji, zawsze sugerujemy zwrócenie się do naszej tańszej i bardziej zdesperowanej konkurencji.

SZACUNEK

Wysoko cenimy sobie i szanujemy tak naszych klientów, jak i artystów, z którymi współpracujemy. Przecież to dzięki nim istniejemy od 1996 roku i wciąż się rozwijamy. Staramy się spełnić każde życzenie klienta, często musimy w tym celu przysłowiowo "stawać na głowie". Opiekujemy się naszymi artystami najlepiej, jak potrafimy. Jesteśmy jedną z niewielu firm, o ile nie jedyną, która wypłaca artystom honoraria już w dniu występu, bardzo często zanim sami otrzymamy wynagrodzenie. Oczekujemy, że szacunek w drugą stronę, wobec nas, wyrażać się będzie rzetelnością, dotrzymywaniem umów, punktualnością oraz terminowym wywiązywaniem się ze zobowiązań finansowych przez klientów.

FIRMA USŁUGOWA

Postrzegamy siebie jako firmę świadczącą usługi dla klienta. Przygotowujemy scenariusze, w których staramy się zaproponować najlepsze rozwiązania, ale ostatecznie to nasz klient ma decydujący głos, jaki będzie końcowy kształt imprezy. My jesteśmy tylko wykonawcami.

SYNERGIA

Wierzymy w moc synergii. Klient, sponsor, artyści, obsługa techniczna, pracownicy KRAB-a - wszyscy są w jakiś sposób zaangażowani w realizację projektu jak koncert, impreza promocyjna czy firmowe spotkanie integracyjne. Aby osiągnąć wspólny cel, potrzebna jest dobra komunikacja, porozumienie i ścisła współpraca każdego z tych ogniw.

KONKURENCJA

Współpracujemy z innymi firmami na rynku muzycznym, często z naszymi konkurentami. Wierzymy, że pracując razem osiągniemy dużo więcej niż ostro ze sobą konkurując.

CARPE DIEM

Cieszymy się życiem, jesteśmy tymi szczęśliwcami, dla których praca jest równocześnie hobby. Dostarcza nam ona masę radości i satysfakcji. Profesjonalne zorganizowanie jakiejkolwiek imprezy wymaga ciężkiej pracy, ale powinno też zawierać w sobie element zabawy. Chcemy, aby imprezy przez nas realizowane dostarczały dużo radości naszym klientom, sponsorom, widzom, ale także artystom, no i... nam samym.

© 2003 KRAB projekt strony: Projektowanie stron WWW - AMPO